Retourneren en klachten


Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden. Voor baklijsten geldt dat dit maatwerkproducten zijn en daarom niet geruild kunnen worden. Voor accessoires geldt onderstaande retourprocedure;

Mocht een artikel, ondanks onze zorg en speciale koerier, toch beschadigd bij u aankomen, dan kan deze vanzelfsprekend geruild worden. U kunt ons hiervan per mail op de hoogte brengen, wij vragen dan de mail met de bevestiging toe te voegen aan de retour goederen, zodat een snelle afwikkeling verzekerd is. Daarna dient u opnieuw de gewenste lijst te bestellen met daarbij eventuele verzendkosten. 
Wij maken bij een omruiling een omruilzegel aan, zodat de opnieuw bestelde lijst daarmee kan worden omgeruild.

 Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per e-mail of telefoon aan ons door.
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na uw melding inclusief factuur en een retourformulier aan ons geretourneerd worden.
  3. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en dient in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
  5. Na ontvangst van het artikel met bijbehorende factuur en het retourformulier, krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekening worden overgemaakt.

Wij zullen bij een volledig teruggezonden bestelling het volledige bedrag inclusief de verzendkosten terugbetalen. Mocht u een gedeelte van uw order retour sturen, zullen wij het betaalde bedrag van het teruggezonden artikel terugstorten op uw rekening.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.


U kunt een email sturen naar info@plaatenhoutopmaat.nl o.v.v. klacht, of schriftelijk versturen naar;
Plaat en hout op maat
Kanaalweg 5a
7902 LH Hoogeveen

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op. 

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, kunt u ook contact opnemen met de Stichting Webshop Keurmerk, waar Plaatenhoutopmaat.nl bij is aangesloten.